Prenumerera och dela

fredag

Publicerad 2011-07-29 22:32:38 i Bilder Emma

ligger just nu i sängen, har precis packat klart min och julias väska, har några grejor kvar men måste tvätta det imorgon först. har jobbat delad tur idag så jag är rätt trött, ska upp tidigt imorgon med, börjar 7 men jobbar endast 5 timmar och sen har jag ÄNTLIGEN ledigt:)

nu är det väl bäst man stänger ner och lägger sig, men vet aldrig hur jag ska lägga mig skönt längre, jag brukar oftast ligga på mage.. men det går inte länge,det gör bara ont och är oskönt hehe..


puss & godnatt
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-07-30 15:18:39

ha en super skön semester:) å lycka till med allt, det kommer bli super bra med en liten till:D kraaaaaaaaaaaaam till den bästa ifrån mig!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej