Prenumerera och dela

solglasögon

Publicerad 2011-02-10 11:23:49 i Bilder Julia

igår var jag sugen på att köpa ett par nya brillor eftersom solen börja kommit fram och snön börjar försvinna ( tänkte jag ) men idag vräker bara snön ner fy vad trist!! jag som vill ha SOMMAR OCH SOL!

igår när ante kom hem efter jobbet åkte vi till stan och köpte en ny bilbarnstol och lite nya kläder till julia, ante köpte skor och shorts. nu ska jag sätta mig och plugga körskortsteori. jag måste komma igång med det där igen,när mattias vart sjuk tappade jag stinget att sitta och plugga.

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2011-02-10 11:38:01

vad stor hon har blivit tjejn eran:) Så hima söööt! skönt om er

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-02-10 19:16:50

åh!vilket charmtroll!! hon blir farlig för grabbarna en dag;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej