Prenumerera och dela

roliga drömmar hahah

Publicerad 2011-02-18 00:39:21 i Allmänt

låg nyss och läste gammla inlägg sen jag var gravid i min blogg, vad mycke rolig jag hittade blandannat drömmarna man kunnde drömma, tex den här

"inatt drömde jag att jag fick en liten flicka. hon var så söt:) men var lite beskymrad för hon kunnde inte ha kläderna vi köpt för hon var så rund och näsan var så liten, fick knappt in en topps:P sen kunnde jag inte amma hon heller för hon ville aldrig ha mat. hon bara sov:P nu på slutet har jag faktiskt drömt mycke roligt och konstigt. det roligaste jag drömmt var nog när jag drömde att bebisen låg i spisen i ugnen och den var inte klar, bebisen var som inbakad i en pizza haha:P så man kunnde inte se vad det var för kön! sen minns ja att jag tyckte att bebisen såg så bränd ut, men det var ju håret för de var så svart! "

att bebisen låg i ugnen som en inbakad pizza kan jag skratta åt fortfarande :D

ni som är föräldrar har ni någon rolig dröm sen ni var gravid om barnet? 

Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2011-02-18 18:57:37

Jag drömde en gång under min grav.tid att jag födde en pojke som hade glasögon och alla tänder direkt . Och han bara skrattade, ha ha ha!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej