Prenumerera och dela

börjat gått.

Publicerad 2011-02-20 17:17:01 i Allmänt

nu var gardinerna uppsatta, vart riktigt fint, ljust och fint. ska köpa en till lampa och stora gröna växter att ha i fönstret så är allt som jag vill ha de sen:) eller ja inte allt, finns massor jag vill göra här hemma, vill måla om hallen, trappen, fixa köket och sen lite nya möbler:) tur jag kanske ska börja jobba snart då:P haha

sitter just nu i soffan och tar igen mig , för snart är det dax för spinning igen. känner att jag börjar få huvudvärk igen, ogilla! ikväll börjar big brother så det måste ses, ett värdelöst program jag vet , men endå måste det ses haha

har glömt att berätta att våran stora tjej har börjat gått. hon tar mer och mer steg för varje dag som går :) så nu är det inte långt bort tills hon börjar gå helt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-02-21 00:00:41

du är såååååååååååå jädrans snygg! är du medveten om det? annars vet du det nu;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej