Prenumerera och dela

vilken storm?

Publicerad 2011-12-28 15:42:55 i Allmänt

vilket jäkla oväder det har varit ute nu i dagarna, idag och igår var det skapligt, när vi låg på sjukhuset över natten vaknade jag säkert 10 gånger av att jag trodde att taket skulle flyga av och på vägen hem såg vi säkert över 40 träd som låg efter vägkanten. väl hemma så hade ena sidan av väggen på våran altan blåst bort? haha, och våra stolar och bord hade blåst till grannen och till soptunnan.

lillstumpan är lite bättre idag och det är skönt, men imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset, jag hoppas vi får ett svar så man slipper gå runt och fundera.. tycker det är jätte jobbigt och gå runt och veta att något är fel men att man inte vet vad felet är.. sen imorgon eftermiddag ska vi även på ultraljud igen, spännande:)

nu ska jag väl ta och fixa till mig lite, ska upp på middag till pelle där linda och patrik är också. :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej