Prenumerera och dela

imorgon

Publicerad 2011-12-14 20:38:20 i Allmänt

imorgon jobbar jag inte, för imorgon ska vi åka in till stan och få se våran lilla skrutt igen=) jag hoppas allt ser bra ut även denna gång.

julia har varit super trött både igår kväll och ikväll, så idag sov hon redan åtta, så skönt att ha kvällarna för sig sälv, synd att ante lägger sig tidigt eftersom han jobbar förmiddag,för det är inte ofta man har tid tillsammans helt själva. vilket är tråkigt!

på jobbet går det bra, fick smörgåstårta idag, mumms jag älskar smörgåstårta. har fortfarande inte gjort någon egen, men det ska bli innom en kort framtid, jag vet bara inte vad man ska ha för fylling? någon som har ett bra recept?

nu ska jag fortsätta kika runt på lite bloggar, vill föresten ha fler bloggar att läsa, så tipsa om ni vet någon bra. men inte nån blogg med inga bilder alls!

tjohej

Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2011-12-15 09:51:16

Tack:) Jo jag hade satt i några extentions, så va de en sopa till frisör som hädde blekning på dom så mitt hår gick av! Så klippte 2,5 dm.. höll på att dog så i eftermiddag ska jag sätta i nya slingor:P



Mysigt att få se bebben! När är den beräknad att anlända?:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej