Prenumerera och dela

häftigt!

Publicerad 2011-12-15 17:02:34 i Allmänt

imorse efter jag lämnat julia på dagis så åkte jag och ante in till stan på sjukhuset, fick se våran lilla bebis igen:) vi fick till och med se i 3D skit häftigt! fick bilder gratis också, kanske lägger ut något sen, det var iaf häftigt att se i 3D! synd vi fick bilderna i svartvitt, hade velat haft dom som man såg på deras dator, då såg man hudfärg och allt så tydligt.

ska tillbaka om 2 veckor igen. men den mådde iaf bra och det är ju huvdsaken. nu har jag precis kommit hem med julia som varit hos sin mormor. ante är med pelle och joel och gör någonting, så funderar på att göra middag, men har ingen ork, klockan är ju rätt mycket.

åter kommer senare.
Kommentarer
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Kommentar publicerad 2011-12-15 19:40:13

va mysigt att va pa ul och se bebis :)

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-12-15 20:58:20

åh!va häftigt o speciellt när man inte är beredd på det!:) du har inte långt kvar nu;spännande:D

Postat av: magda

Kommentar publicerad 2011-12-15 23:25:42

Haha, jag vart helt förstörd så idag har jag sätt i slingor:) skönt då har du snart har du den lilla hos er, varför blir det tidigare?:/ hoppas ni mår bra iaf!! Jag lyckades kika ut 7 veckor tidigt och helt tokig vart jag ju inte ;)

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-12-16 06:07:02

Haha så du fick äntligen se 3D du oxå :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej