Prenumerera och dela

trötter

Publicerad 2011-08-14 20:57:18 i Allmänt

nu är jag trött och jag känner på mig att det blir en tidig kväll för mig ikväll . har jobbat från 7 imorse till 5 och jag tror jag högst har satt mig ner i 30 min. efter jobbet åkte vi och åt. sedan åkte jag sofie och julia ner till malin och grattade eliaz som har fyllt år och åt tårta, nom nom!

har jobbat hela helgen, så nästa helg har jag bestämt att jag ska vara ledig! har jobbat varje helg hela sommaren,så nu ska jag unna mig själv att vara ledig, så får se vad man hittar på!

i början av veckan som var så ringde jag och beställde tid för ultraljud eftersom dom har semester stängt här på byn. så till veckan borde vi få en tid, ska bli så spännande att åka iväg och kolla:) fast jag har ju redan fått tjuv kikat lite på våran bebis, fast den lär ju har växt en aning nu. jag går snart in i 5 månaden, och det är sjukt vart fort det har gått. och det syns nästan ingenting, den här tiden med julia känndes det som jag var jätte stor och henne skulle jag ha senare.
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-08-14 22:09:09

Åh vad roligt! :) Skönt att illamåendet börjar avta! Tiden går ju så sjukt fort, våran lilldonna är ju redan 8 månader.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej