Prenumerera och dela

liten uppdatering från gävle

Publicerad 2011-08-04 20:26:42 i Bilder Julia

sista natten innan vi åker hem, i söndags åkte vi som sagt på våran semester! och vi har haft toppen väder hela tiden, jätte skönt. vi har hunnit med lite allt möjligt varit på kålmården och sätt alla dessa djur och shower, riktigt häftigt,idag har vi varit på furuvik och sätt mera djur, julia älskar verkligen djur:)

vi har även badat lite granna, ja lite allt möjligt. jag har även fått tandvärk! började i måndags och imorgon när vi kommer hem ska jag skynda mig till östersund och fixa tanden, jag står verkligen inte ut längre! finns det något värre en tandvärk? ne jag tror inte det. äter alvedon hela tiden,men det gör inte sån stor skillnad. vi har varit på ett stort köpcenter också, skulle kunna köpa mycket, men med tanke på att min mage börjar växa ganska mycket nu, så känns det onödigt att köpa jeans och såna grejer, får satsa på mamma kläder istället haha, kan faktiskt lägga ut en bild på min mage senare. nu ska jag gå och föna håret. hej så länge


här checkar julia in på hotell:)
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-08-04 21:37:42

ni har faktist världens sötaste dotter:) hon är verkligen en liten docka:))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej