Prenumerera och dela

liten julia

Publicerad 2010-09-10 11:44:25 i Allmänt


julia är fortfarande sjuk! får hoppas hon piggnar på sig nu i helgen, har inte kunnat pluggat något körkort heller eftersom hon är sjuk, jag måste sitta i lugn och ro och konsentrera mig riktigt inte hålla på att springa upp och passa julia hela tiden då fastnar ingenting, har man inte sovit på nätterna heller så funkar inte huvudet som det ska.

just nu ligger hon och sover i sin säng när hon vaknar ska vi gå ut en sväng, fint väder ute. satt och kollade igenom bilder så hittade denna bild på ante och julia, hon var så liten där, och så mycke hår:) fast nu börjar hon få tillbaka sitt hår igen hehe,hon börjar bli så stor nu, hon har börjat sträckt armarna till en, så himla roligt:)

jag förstår mig inte på menyn i den här bloggen, allt är verkligen bak och fram, personliga texten syns inte heller, bara om man markerar? vet någon hur man ändrar detta som kan va snäll och hjälpa! och det är inte att texten är vit heller, för det har jag redan kollat. ne nu ska jag göra någon nytta!

När du ljuger stjäl du någon annans sanning
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej