Prenumerera och dela

barntårtor

Publicerad 2010-09-21 13:41:58 i Allmänt

hittade en bra sida där det fanns jätte bra barntårtor man kunnde göra, tex för småbarn som fyller ett år så fanns det granering med barnpure i olika samaker, kanske inte så gott för vuxna men för småbarn, julia som älskar mango och banan så kunnde man blanda i det som en granering,ganska smart för dom älskar ju oftast det.

så nu längtar jag till skrutten blir ett år så man kan baka tårta, faktiskt inte så himla länge dit, tiden går så himla fort när man har småbarn! sen så fyller både jag och ante år i mars och min storebror, så känner på mig att det kommer bli en tjock månad haha gäller att banta dit, faktiskt så ska jag försöka gå ner i vikt. men ut och gå hur tråkigt är inte det egentligen, men ska försöka leta reda på ipod så kanske det blir lite roligare att gå ut och gå.

julia har lärt sig att sitta ochså, sen när hon börjar ramla, så tar hon i mot sig med ena handen, så duktig flicka!

ne nu ska jag skriva ut något matrecept. tjing
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej