Prenumerera och dela

blåsig söndag

Publicerad 2010-10-10 18:17:04 i Allmänt

idag har det verkligen varit båsigt och kallt ute, vaknade inatt av att fönstret i trappen stod och smällde.

idag har vi varit ute och hållt på greja lite, sen har jag börjat spackla lite i ena delen av "tvrummet" så vilken dag som helst ska jag måla den väggen, jag hoppas det bli fint, iaf bättre en vad det ser ut nu, hela rummet ser så tråkigt ut, blir ju inte värre iaf:) ska lägga ut bilder så ni får se när det är klart.

igår var jag ante, joel och carola till sundsvall och åt mat. gott men dyrt. nu ska jag strax bada julia i badkaret, sen ska jag lägga henne för natten hon är så himla trött. sen ska jag och ante mysa, äta godis och glo på film, bra söndag:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej