Prenumerera och dela

23:05 - lista

Publicerad 2010-11-08 23:25:58 i Bilder Emma




hur lång är du? - 170
vad vill du bli när du bli stor? - mindre! HAHA
vad pluggar du? - är mamma ledig
har du långt hår?- ja
vilken hårfärg har du?- brunt
sminkar du dig? - ja
har du haft sex den senaste månaden?- ja
vad har du för färg på dina underkläder?- lila,och grått
vem såg dig naken senast?- ante
skulle du kunna ha sex på offentlig plats? - ja
vad är det värsta du vet? - falska männsikor och otrohet
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej
när var du senast med någon kompis?- i lördags ( natalie)
vågar du äta småkryp?- skulle inte tror det
vem pratade du senast med i telefon? - ante
röker eller snusar du?- inget av dom
vill du ha barn?- har redan ett
vem har du spenderat mest tid med idag? - julia
dansar du i bilen?- jag dansar aldrig nykter
vem ringer du när du är arg/ledsen? - oftast ingen, håller det oftast inom mig själv
vad gör du just nu?- ingenting, ska gå och lägga mig.
Kommentarer
Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2010-11-09 11:27:07

hahaha jag dansar aldrig nykter ;)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-11-09 12:29:48

Du kan alltid ringa mig gumman!! <3

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-11-11 19:17:56

haha! du är bra härlig du!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej