Prenumerera och dela

-8

Publicerad 2010-11-08 16:05:29 i Bilder Julia

fasen vad kallt det är ute! fy vill inte alls vara ute, men bäddade ner julia ute endå, men hon ska inte frysa hon ligger nerstoppad i en åkpåse med massa filtar runt om sig:)

just nu sitter jag och väntar på ante ska komma hem så man kan äta middag, är rätt hungrig! när jag blir hungrig så blir jag sjukt godissugen, så just nu skulle jag vilja ha en stor godispåse brevid mig, med massa chocklad:) mumms! är rätt sugen på att baka någonting, är dålig på att baka nu för tiden, men blir väl nu till jul, har ni något gott recept så skriv gärna det!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-11-08 16:31:36

har massa recept du kan få! men då får du bjuda oxå ;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej