Prenumerera och dela

nej ingen bebis

Publicerad 2010-03-09 18:10:17 i Allmänt

många som undrar om vi fått bebis en och nej det har vi inte. tyvärr! bara för att jag inte skriver i bloggen så betyder det inte att vi har åkt in på BB .

har ingen lust att skriva i bloggen när den inte är klar! men den blir snart fin igen:) kommer upp lite bilder och sånt där på headern. så svårt när man inte kan fixa själv, och när man inte har program för det. annars hade det redan varit fixat och klart.

idagarna har det inte hänt så mycket, var på sista föräldrargrupp träffen idag. har haft sammandragningar hela dagen idag ochså.. men nu börjar det avta lite smått efter jag tog två alvedon, få se om de kommer tillbaka i natt kan ju alltid hoppas. blir ju en bra födelsedagspresent till ante iaf, han fyller år i morgon:) så ikväll ska jag göra klart fyllningen i tårtan,grädden och lite annat gör jag klart i morgon.

allt för mig . puss
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej