Prenumerera och dela

We don't speak americano

Publicerad 2010-07-05 16:41:55 i Allmänt

hej på er.

just nu sitter jag och lyssnar på musik, har precis kommit hem från solariumet, ska snart äta mat sen får man se vad som händer, hade varit skönt att bada, för de är jävligt varmt ute! men kanske för kallt för att bada vem vet?
crusingen var skoj! igår gjorde jag inte så mycke var rätt slut hehe. åkte motorcyckel för första gången, fyfan vad kul! men jag var rädd:P skulle lätt kunna ha en motorcyckel, fast kanske bra att börja med körkortet först! ska försöka ta tag med det, men det har varit så mycke så kännts som jag varken har haft lust eller ork till att ta tag i det.

julia ligger och sover, mitt lilla troll! sover ute i vagnen med barnstolen i haha, hon sover bäst i den, så de skulle vara bra att ha den där barnvagnen som man sätter fast barnstolen i. men barnens hus skulle ju få hem i veckan, så får åka in och köpa en!


visst har hon blivit stor:)
puss
Kommentarer
Postat av: jennie

Kommentar publicerad 2010-07-05 17:14:40

åh vad söt hon blivit, vad lik hon var ante hehe är du hemma någonting så kan man kika för bi?

Postat av: simon

Kommentar publicerad 2010-07-06 11:14:34

ett riktigt charmtroll,förstår du är stolt!hoppas allt är okej med dig? kanske vi syns på lördag? för du ska väl till krångede?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej