Prenumerera och dela

lasange

Publicerad 2010-01-13 18:54:54 i Allmänt

idag blir det lasange till middag, hoppas den blir god. har precis tagit ur den ur ugnen så nu väntar jag bara på ante som ska komma från garaget så vi kan äta. har fortfarande inte gjort klart bloggen men det blir! ska fixa in lite bilder och sånt där så den blir lite roligare.

skolan igår känndes endå rätt okej, har ju bara hotell lektioner nu för tiden, så idag var jag ledig igen och imorgon ochså. men på fredagar går jag eftersom vi har PA arbete, men jag ska tydligen ha ett möte på fredag, som jag inte fått vetat ennu? det är ju verkligen bra att lärarna säger någonting. jag vill bara hoppa av den där skolan, får endå inte ut någonting av det!

min förskyldningen blir bara värre men jag knaprar alvedon så för stunden känns det bra! föresten idag går jag in i vecka 31 . wiehoo inte alls länge kvar nu!

Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-01-13 20:37:30

nu jäklar går det fort!! snart dax för bäbis, några veckor till sen kan det bli när som helst.häftigt!!

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2010-01-13 23:00:35

Tycker du ska hoppa av. Ingen mening att gå och må dåligt över dom där idioterna <3

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-01-14 06:26:35

jätte fin visningsbild!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej