Prenumerera och dela

FET-tisdag

Publicerad 2010-02-16 10:39:30 i Allmänt

hej.

ligger fortfarande i sängen, har inte orkat klivit upp en. vaknade strax före tio och var pigg. men för tidigt att kliva upp så gick ner och hämtade datan. ska nog ligga ett tag till var rätt skönt.

igår kväll fick jag såna sammandragningar så jag knappt kunnde stå, hade verkligen ont! men fick en riskudde av mamma så då vart smärtan lite svagare. somnade till på soffan trodde de skulle ge med sig när jag vaknade, men inte. så gick upp och la mig. men nu i morse när jag vaknade var den helt borta, skönt:)

idag är det FET-tisdag! undra hur många semlor man kommer äta idag? en blir det iaf, om inte två? haha. klockan ett ska vi iväg till bm får se om hon tycker att bebisen har vänt sig. jag tycker det känns som den ligger med rumpan neråt. så vem vet, vi kanske får en tripp till östersund på vändningsförsök snart.. hjälp. sen klockan tre idag börjar föräldrargruppen ochså. blir nog kul och bra. hejs
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej