Prenumerera och dela

februari

Publicerad 2010-02-01 18:06:13 i Allmänt

hej.

nu har jag precis ätit, ska strax fara och "jobba" igår var jag och jobbade i forshallen, fast var inte så långvarit kanske max var där i två timmar. lika bra var det, var trött hade inte sovit någonting och det var iskallt där inne.
idag har jag varit och hälsat på malin och eliaz, så stor han blivit :)

annars har det väl inte hänt något roligt precis, sammandragningarna håller i sig en, enda sen vi var hos ullalena förra veckan har jag haft sammandragningar varje dag! ena dagen känns det som man ska åka in och föda andra dagen känns det bara som lite mensvärk. inatt känndes det som magknip. jag hoppas att bebisen har vänt på sig, så att den ligger med huvdet neråt. känns nu mera som den ligger och sparkar uppåt brösten och inte neråt. men det kan ändras snabbt. vill inte testa mig på vändningsförsök! 

nu måste jag gå.  hej då
Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-02-01 21:15:58

hej vännen! känns som din förlossning närmar sig med storm steg,kan ju faktist bli när som helst! tänker mycke på dig!kramar

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej