Prenumerera och dela

svettigt

Publicerad 2010-12-10 02:43:42 i Bilder Julia

har cyklat på min tränings cykel i 20 min, kan lova att det känndes! ante skulle hänga tvätten om jag gjorde det. sedan skulle han cykla 20 min och då skulle vi dela på tvätten haha

båda gjorde det iaf,:) så 20 min varje kväll ,sen får man öka minuterna före varje dag. sen så har jag börjat ut och gått varje dag också, så skönt! får hoppas på att vädret håller i sig, så det inte blir allt för kallt för då vill jag inte gå:P

klockan är halv tre? så bäst att man går upp och lägger sig, men först bädda julias säng, (hon somnade i bilstolen) sen hänga tvätt förstårs haha

natti natti



här sitter jullan och mummsar marie kex:)
Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2010-12-10 12:47:19

Haha sådär brukar jag och mattias oxå göra fast då gäller det disken :P

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-12-11 10:44:14

åh vad söt tjej! Hon har blivit så himla stor nu :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej