Prenumerera och dela

sur

Publicerad 2010-12-29 10:10:30 i Allmänt

nu är jag sur! igår när jag skulle sätta på mig örhängen så märkte jag att mitt hål ( det nya) som jag gjorde när mitt öra vart upprivet har gått upp:( jag som älskar örhängen! jag hoppas att det går att göra ett nytt hål ovanför, bara det inte blir för långt upp. jaja, det återstår att se.

inatt vaknade jag två och kunnde inte somna om förens halv 6 imorse! inte speciellt kul, julia vaknade runt strax före fyra och var vaken med mig till kvart över fem:P jag hoppas hon inte kommer in i någon slags period nu att hon ska börja vara vaken på nätterna igen, men jag tror det bara var för jag la henne brevid mig och inte lät henne ligga kvar i hennes säng, för i den sover hon bäst!

idag ska jag åka in till stan på mellandagsrean och handla lite, jag hoppas jag hittar mycket:D nu måste jag göra mig klar, ska åka innan elva! men de är så satans kallt här inne igen, så har inte lust att lyfta på rumpan ens:P

ha en bra dag alla. hejs
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-12-29 23:11:39

detsamma;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej