Prenumerera och dela

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Publicerad 2010-12-09 15:22:07 i Allmänt

jag har 4 syskon, så vi är alltså 5 barn:)

Linda 27 år gammal bor i englad tillsammasn med sin pojkvän scott och deras barn Tyler 1 år. julias kusin:) linda älskar att resa, finns inte ett ställe jag kommer på som hon inte varit på, sen hon började resa har hon aldrig tyckt om sverige så därför är hon bosatt i engald, vilket är tråkigt för jag saknar dom jätte mycket! och önskar så mycket att vi bodde närmare varandra.

mattias 23 år gammal bor i östersund i en lägenhet, gillar att festa, köra skoter,han är även en dålig förlorare. han tror även att han är bäst på allt!: D

sofie 13 år gammal bor hemam hos mamma och pappa, hon är som en vanlig tonåring som helst, tjurig , kaxig, sen är hon hur stark som helst, klå henne på armbrytning. hon gillar att vara med kompisar, shoppa och mycke annat.

viktor 11 år gammal bor också hemma gillar att spela tvspel och sitta vid datorn, åka slalom:)

jag har fyra världens bästa syskon.:)
Kommentarer
Postat av: SOFIE

Kommentar publicerad 2010-12-09 21:10:21

hmm... du tål ju inget , så fort man säger nått slår du till mig sen springer du iväg like a chicken your fegis!



inte stark, du som är svag... kyckling.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej