Prenumerera och dela

-26

Publicerad 2010-12-03 08:20:59 i Allmänt

skönt väder!

ne ja skämta! fy fanken vad kallt, tur jag inte ska ut på någon skogsvandring eller nått. jag och ante ska åka till sundsvall jag ska in på kontroll sen får vi se om vi hittar någonting på stan.

känner mig rätt död idag, julia har kanske vaknat 5 gånger inatt och ska ha mat varje gång? egentligen så vet jag att det inte är maten utan skulle jag låta hon ligga och böka på så skulle hon somna om, men jag orkar inte ligga och höra på skirket. hehe min lilla plutt. hon har faktiskt blivit så himla stor nu:) en aning tjurig få hon inte som hon vill så ligger hon sig helt rak lång på golvet , haha och är redan så liten !

ne nu vakna lillskrutten! hörs sen
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej