Prenumerera och dela

nya bankomatkort

Publicerad 2010-08-11 21:49:32 i Allmänt

hej bloggen.

idag så fick jag och ante våra nya bankomat kort, vi hade beställt nya med julia som bild på,jätte fina var dom. så ante ringde och berättade att han hade fort sitt kort, men han sa att jag inte hade fått nått, tyckte det lät lite konstigt för vi beställde dom samma dag, men han lurade mig bara! när han kom hem hade han med sig mitt ochså:D

har börjat att lägga julia runt 7-8 varje kväll nu, och det går faktiskt super bra! men i två nätter nu så har hon vaknat när ante ska fara och jobba och varit vaken enda fram till morgonen, hoppas verkligen inte det håller i sig, för det är runt 4 på morgonen hehe,annars så tror jag hon börjar få tänder, hon ska hela tiden ha någonting i munnen och varit halv gnässig, och hon dreglar hur mycke som helst, visst det kan man göra annars ochså! får helt enkelt se.

imorgon hade jag tänkt att städa huset, så det är fint tills vi kommer hem igen efter stockholm. på fredag är det kalas  för eliaz, sen på lördag är det mässa, och sen far vi. så imorgon är den dagen jag hinner med att städa.

nu sitter jag och väntar på att limpan i ugnen ska bli klar, sen ska jag fixa matlåda åt ante, tur han har sån snäll flickvän;)


puss
Kommentarer
Postat av: bitte

Kommentar publicerad 2010-08-16 20:24:40

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej