Prenumerera och dela

uppdatering

Publicerad 2010-04-14 23:19:28 i Allmänt

hej igen. skiver ett litet kvällsinlägg.

på sjukstugan gick det inte alls bra idag. fick det svar jag inte hade förväntat mig! men får hoppas på det bästa! och blir ja inte bättre så åker jag in till stan på sjukhuset.

Julia hade iaf gått upp jätte bra, hon följer sin kurva perfekt! så det var skönt. dom var imponerad över att jag klarade av amningen så bra eftersom jag har sån hög feber och känner mig helt orklös. så läkaren frågade mamma om hon kunnde ha henne inatt så jag fick sova. så inatt har mamma henne. så inatt får både jag och ante sova ut. och både i morgon och på fredag ska ante vara hemma från sin skola så då slipper jag vara själv och har han hemma som hjälp.

ne nu ska jag gå ner till frysen och hämta glass som jag och ante ska äta. sen blir det nog sängen. är så trött.

puss på mina två älsklingar.
Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-04-15 19:54:51

krya på dig!

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2010-04-15 20:34:33

hoppas att du mår bättre snart.. Krya på dig! <3

Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2010-04-15 23:56:20

Hoppas du blir bättre snart :) <3<3

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-04-16 16:00:42

förstår hur du känner, jag hade ont i hela kroppen och hade ingen ork alls till att kliva upp och amma eller byta blöja. har du frossa oxå`?

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-04-17 20:33:49

Fy vad hemskt att du fortfarande har feber, jag hoppas du verkligen blir bättre snart så du får någon ork. :( krya på dig!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej