Prenumerera och dela

snodd av Line

Publicerad 2010-04-12 18:46:41 i Allmänt

Ålder: 19 år

Längd: 170

Bor: Hammarstrand

Bästa veckodag: Fredag

Familj: min sambo och våran dotter Julia

Kärlek för dig: Ante,Julia & vänner

Jobb/skola: går ingen skola, är barnledig

Favoritaffär: klädaffärer

Humör: glad&trött

Är du nått du absolut inte äter: helst inte korv & fisk. annars är det nog inget speciellt.

Dagens längtan: sömn och sommar

Hur många kuddar sover du med: 2 stycken

Spelar du något instrument: nej.

Springtur eller promenad: promenad!

Dagens borde: vara med rädd om mig själv.

Snarkar du: det sägs att jag gör det, haha

Rädd för insekter: ja

Det här är jag bra på: slösa bort pengar,handla onödiga saker, platta håret

Vad vill du jobba som: bartender, hotell

Chips eller godis: chips och dipp

Har du tatuerat eller piercat dig? var någonstans? ingen tatuering, men blir inom en snar framtid. piercing, tugan och öronen.

Hur många syskon har du: 4 stycken

Röker du: Nej

Hur ofta dricker du: för tillfäligt inget, men snart blir det ändring på det. haha

Använder du knark: nej

Äckligaste du vet: när någon petar i näsan och äter upp snorkusarna!

Drömresa: Australien & Thailand

Framtidsdröm: Leva lyckligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-04-12 20:01:32

Ja det är väl bra tidsfördriv :)

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-04-12 21:08:01

haha du är allt bra härlig du!

Postat av: postat av

Kommentar publicerad 2010-04-12 22:32:03

nice att höra att du snart är ute i svängen igen!!

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2010-04-13 14:54:00

svar: haha nä kan säga att ajg inte var så munter heller, de var där jag hade fått halsfluss några dagar innan nyår då du och jag skulle till östersund och festa :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej