Prenumerera och dela

sovmorgon

Publicerad 2009-09-09 10:24:01 i Allmänt

idag fick jag lite sovmorron, men jag hade kunnat fått längre! egentligen börjar jag inte förens halv tre idag. men måste upp på skolan till 12 och få uppgifterna, men det gör inte så mycket. skulle jag inte upp dit så hade jag säkert sovit till ett.

tror jag slutar halv nio idag, lite segt att sluta sent på kvällen, men har väl endå inte så mycket annat för mig, igår kväll rensade jag kläder från gaderoben.. rätt mycke jag har tänkt att slänga. måste börja rensa lite lådor ochså, eftersom jag snart ska flytta så är det ingen ide att jag tar med mig massa skräp. lika bra att slänga allt först. nu ska jag platta håret och göra mig färdig, sen bege mig upp på skolan, sen ska jag fylla på mobilen. hej hej
Kommentarer
Postat av: din lillasyster!!!

Kommentar publicerad 2009-09-09 16:43:48

Det du ksa slänga, ska jag ha (YYYYY) :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej