Prenumerera och dela

min dåliga dag

Publicerad 2009-09-28 23:00:15 i Allmänt

vart till en bra dag trots allt, efter sista lektionen på vtc vandrade jag ner till busstorget, träffade simon så satt och pratade med han och fördrev tiden tills bussen kom, slocknade på en gång, han inte ens komma ut ur stan så hade jag somnat. vaknade i stugun, så höll mig vaken till hammarn, så åkte jag och ante upp till joel och carola som bjöd oss på middag idag:) super gott! sedan spelade vi kort och "hur fan visste du det " sen kom nettan och hämtade oss, och nu sitter vi hemma, jag kollar på tv och ante sitter och spelar nått rally spel på datan skulle jag tro.

imorgon måste jag åka bussen igen till skolan, fast åttan bussen så inte lika tidigt. sen åker jag bil med maria hem :) känner att de är dags att sova strax, klev ju trots allt upp halv fem i morse helt i onödan! godnatt

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej