Prenumerera och dela

grattis madde !

Publicerad 2009-09-24 22:21:54 i Allmänt

grattis på din 18 årsdag!


kanske inte fullt normala ! hahah

idag så har jag faktiskt inte gjort så himla mycket!
vart med malin, sen så har jag åkt bil med maria
som tog körkortet idag, grattis igen:) nu längtar man
verkligen tills man har sitt eget, men vilja ska ju
fram med. sen så har jag städat lite, och lagat mat
jag gjorde potatis och fiskpinnar, jag som hatar fisk
men det var faktiskt rätt gott.
näe kanske man ska ta sig lite glass på de här, hörs !

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommentar publicerad 2009-09-25 07:31:18

Tack gumman ;)<3 Vilken snyggingbild alltså ;D haha!

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-09-25 13:13:19

Sålt till er! Och grattis förresten! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej