Prenumerera och dela

GODKVÄLL !

Publicerad 2009-09-16 23:31:18 i Allmänt

vad arg jag blir, bloggen gör verkligen inte som jag vill just nu. jaja kom hem från hov för kanske två timmar sedan, slappare lektion har jag inte varit med om, tur man inte står i baren varje vecka, lite drygt var det faktiskt. vi serverade bara alkoholfri drink idag, ska börja med alkohol drinkar nästa vecka. så om ni blandar,

äppel monin
apelsinjucie ( inte ut blandad)
sprite
kolsyratvatten
lime ( pressad)

så har ni en ganska god alkoholfri drink :)

så mycket mera har jag inte gjort idag, börjar packa lite smått i lådor som jag ska ha med mig hem. näe kanske bäst man lägger sig nu, ska upp tidigt imorgon även fast jag är ledig. GODNATT!
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-09-25 21:26:37

alkohol fritt gillar jag :) haha

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej