Prenumerera och dela

14 barn?

Publicerad 2009-09-01 21:19:52 i Allmänt

är INTE nått jag ska skaffa i framtiden. satt nyss och kollade på en dokumentär om en mamma som hade 6 barn,sen fick hon 8 lingar.. jag fattar verkligen inte hur hon orkar, ska hinna med att ge alla mat, hinna trösta alla som är ledsen och gud vet allt hon måste hinna med! hoppas hon har vänner som stöttar henne,hennes mamma värkar inte tycka det är så popurlärt. så fort hon går utanför dörren så står filmteam och vill filma och interjuva.. måste vara väldigt jobbigt. men tycker hon gör det väldigt bra, hon älskar verkligen sina barn hon gör allt för dom och hon ångrar inte en sekund att hon såg till att hon fick 14 barn. man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.

imorse klev jag upp kvart över 5, jag var helt död.. stod och väntade på bussen runt 6, till slut kom robin så vi gick på subway och köpte kaffe & chocklad. sen åkte vi upp på skolan och fixade för frukosten. fick sluta runt 12 så gick en stund på stan med maria, sen gick jag hem och sov! det skönaste jag gjort idag iaf:P

sen vill jag bara påpeka att jag är både arg och besviken på dom flesta! och sen att folk är så otroligt feg........fel att fråga, och om ni ska prata så prata då sanning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-09-02 18:49:59

?

Postat av: ellinor

Kommentar publicerad 2009-09-02 19:05:40

visst kan man ha många barn, men så många :O haha xd

Postat av: ellinor

Kommentar publicerad 2009-09-03 15:07:22

svar: eheh okej :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej