Prenumerera och dela

söndag .

Publicerad 2009-10-18 15:36:17 i Allmänt

söndag igen, tyckte nyss det var söndag, hade tänkt att städa idag, men jag orkar inte, känns som jag är bakis idag haha. kan beror på att jag och ante inte gick och la oss före 6 imorse, vi kollade på johan falk filmerna dom var skit bra tyckte jag. brukar inte tycka om såna filmer, men dom två som vi såg tyckte jag var bra.

runt klockan ett klev jag upp, efter en stund kom Linnea  så vi skrev några frågar om projekarbetet som vi ska redovisa imorgon,vi ska redovisa hur långt vi kommit, vi som inte ens börjar med det, och till jul ska det helst vara klart. imorgon trodde jag att jag bara hade en redovisningen klockan 3, men har historia ochså, hum. måste prata med läraren och lägga upp hur jag ska klart de där, eftersom jag ska sluta vid Jul.

klockan är halv fyra och idag har jag inte gjort någonting, bäst att klä på mig kanske och åka på affären innan den stänger annars blir det ingen mat här idag. ikväll är de ensam mamma söker , wiee

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej