Prenumerera och dela

onsdag kväll

Publicerad 2009-10-07 19:05:59 i Allmänt

rekord på min blogg igår, över 200 personer hade varit inne och läst på bloggen, men vore roligare om ni kommenterade istället för att inte lämna några spår:P hehe

idag klev jag upp halv 6 i onödan, sista minuten innan jag skulle åka ner till bussen så kom ante på att han skulle följa:P så vi skjusade hem mamma och sedan for in till stan, åkte och hämtade linnea så skjusade han mig och linnea på jamtli, ennu en värdelös dag på konferensen, det enda vi fick göra var att fixa fika, vänta två timmar till lunch,sedan vänta tre timmar på att fixa nästa fika sedan ringde jag och väckte ante som låg och sov i linneas lägenhet, sen åkte vi och stor handlade på willys så nu har vi mat till några veckor framöver känns de som hehe.

sen åkte vi hem, åt, nu har ante gått på bandy och jag ska diska och dammsuga. sen ska jag packa upp de sista ur kartongerna som står på golvet, skönt att alla grejer från lägenheten är borta nu, och att alla grejer är på plast här:) imorron kommer våran soffa som vi beställt ochså, sen är allt som gott som klart =) nu har jag inte tid att sitta här längre. skriver imorgon.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-10-08 11:36:24

Hur länge kommer du gå i skolan? Fram till jul eller så länge du orkar? :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej