Prenumerera och dela

ont i ryggen & mår illa

Publicerad 2009-11-12 20:29:27 i Allmänt

inge roligt alls.. må illa hela tiden och har mest ont i ryggen hela tiden ochså! blir inte bättre att man sitter i en buss 20 mil per dag heller. idag var det första dagen på praktiken gick hur bra som hellst, ett väldigt lättsamt ställe, för lätt nästan! så hade jag varit i hammarn så hade jag haft betydligt mera att göra här en på vandrarhemmet. idag när jag kom hem så kom farmor och hälsade på en stund:) sen har jag inte gjort så mycket mera.. snart tid för läggdags ochså, sista dagen imorgon sen är det helg igen, skönt! men då väntas ju en vecka sen med skola.

slingade håret i tisdags, men vet inte hur jag egentligen vill ha det? på ett sätt så vill jag bli mörkhårig igen som jag hade förra vintern, för är jag ljus så kommer jag bara vilja färga det ljusare och ljusare hela tiden och så kommer det gå av som de gjorde förra sommaren haha. men endå så vill jag vara ljus på sommaren, och färgar jag håret mörkt nu kommer de bli jätte svårt att få det ljust till sommaren igen, hum.. ja tåls att fundera på!

nästa helg är det första advent.. sen är det inte länge kvar tills nytt åt heller, och sen vips så kommer bebisen komma:) sen har man ett helt anuorlunda liv. men jag längtar till det :) nu ska vi äta mat, såhär halv nio på kvällen haha. tjo
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej