Prenumerera och dela

nothing compares

Publicerad 2009-11-28 16:50:46 i Allmänt

Kan inte beskriva i ord eller få ut mina känslor om allt som far omkring mig just nu, tänk om bara nån kunnde förstå mig, istället bara för att klaga och klaga när dom inte ens vet hur det känns inombords! ibland finns det faktiskt saker man inte gör av olika anledningar, men när man försökt och man känner att man inte orkar ? ska man endå fortstätta och göra saker man tycker är så jobbigt så man bara känner sig mer världelös och känner att man inte räcker till. och till slut når man botten och inte kommer upp längre, då föredrar jag en hjälp som kan hjälpa och man sedan gör saker för att de kännas lättare och bättre!jag trodde att allt skulle bli lättare att jag kanske skulle glömma saken med tiden,att jag kunnde gå vidare bara jag hade vågat göra saken jag gjorde. men det är endå saker som gör mig påmind och det är sån fruktansvärd smärta inombords. jag kan inte hjälpa det helt enkelt det är sånt som försvinner med tiden, med rätt hjälp!

jag hatar att det alltid kommer att finnas kvar,hatar de som hänt, hatar de som utsatte mig för allt detta, och jag hatar en del av mig själv, Men jag håller på att lära mig att det inte var mitt fel. Men det är svårt att inte känna så. man kan råka ut för något som påverkar hela livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-11-28 23:22:10

du verkar ha det jobbigt nu,men kom ihåg att du är en underbar människa med gott hjärta!!

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-11-29 01:18:43

<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej