Prenumerera och dela

häftigt

Publicerad 2009-11-17 17:14:29 i Allmänt

igår kväll när jag skulle lägga mig så låg jag och kollade på min mage och skulle se om jag kunnde känna några sparkar, man känner lättare om man ligger raklång på rygg. och plötslikt så ser jag hur tydligt som helst på magen hur den sparkar, de tyckte jag var häftigt för det har jag aldrig sätt förut. sen när jag skulle kolla igen, så såg man såklart inte.

idag började jag tio för jag försov mig och missade första bussen, sen slutade jag redan lite över elva, dom hade ställt in lektionerna efter lunch. så efter vi hade varit och ätit, åkte jag och robin ner på stan, vi pratade massa minnen och gick och fikade. sen åkte jag med bussen tio över två hem. nu gör jag inte så mycke, ska väl äta, sen ut och gå. ska göra det så jag inte får ont i ryggen så ofta, + att det är en bra träning inför förlossningen. hehe

imorgon har vi nationellt prov i svenska i 5 timmar, men man fick gå efter två, så hoppas jag bli klar tidigt så jag kan åka hem med halv ett bussen. ha det bra hejs
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-11-17 19:07:44

ja snart så kommer du få se en bula som sticker upp å sen så kan du se hur den drar sig över magen å försvinner haha :) skit häftigt :) sen kan du pröva å dra fingret runt naveln eller vid naveln, för då kittlar man tydligen bebisen å då får du se mer sparkar :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej