Prenumerera och dela

Speedy Gonzales

Publicerad 2009-05-10 16:56:20 i Allmänt

roligare kväll! började att dricka hemma hos natalie satt och spelade kort och drack och bara pratade, senare gick vi på lergodset och tog nån cider, sen åkte vi på fest i bispgården, kan säga att kvällen var den roligaste på länge =) "NEJ DET TYCKER JAG INTE HON VAR SIG SJÄLV"  "HÄR PASSA CHIPSEN ÅT MIG"

idag mår jag inte riktigt 100, men det gör mig ingenting, var inte ens tänk att jag skulle dricka igår, men man har inte alltid kompisar som fyller 18 år. 

nu väntar jag på middagen, sen ska jag nog lägga mig igen, ingen lust att vara uppe idag, är inte på humör!!
Kommentarer
Postat av: Petra

Kommentar publicerad 2009-05-10 17:52:29

Taaaaack :)

Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2009-05-10 22:04:38

HAha så jävla kul! Pinsamt för henne bara=P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej