Prenumerera och dela

laserhallen

Publicerad 2009-06-09 17:21:08 i Allmänt

var roligare en jag trodde, men efter en timme var man nöjd. hade inte orkat längre, men sprang runt fram och tillbaka,vart hur varmt som helst. sedan fick vi fika av våra hotell lärare, tårta kakor och godis, de ni!

sedan gick jag och robin ner på stan, tvingade in han på massa kläd affärer nått som inte gillades,så gick hem rätt snabbt så nu har jag precis ätit, ska städa ihop innan några goa vänner kommer på besök:) imorgon börjar jag kvart över åtta, ska dit och lämna in böcker och sedan sluta,sen tar jag sommarlov! alltså imorgon är det sista dagen jag behöver kliva upp 07:00 på ett bra jävla tag! de gillas.
Kommentarer
Postat av: Robin

Kommentar publicerad 2009-06-09 22:54:39

Angående filem på min blogg så vette faan heller vad de är! haha, lite vilt sådär! :P

Haha och det gillades inte nä att gå in på dom där klädaffärerna! :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej