Prenumerera och dela

för varmt

Publicerad 2009-06-25 18:52:06 i Allmänt

man ska inte klaga, men nu gör jag det! så fort jag går ut, kan jag vara ute högst en minut, sen måste jag gå in igen, fast låg nere på kopperhällan idag och solade medas sofie och viktor badade, nästan så jag hade lust att hopp i med kläderna på! för de var så jävla varmt. men för att kunna bada måste jag köpa en ny bikini eller underdel, eftersom min försvann.. sen så tog jag ju nya hål i örorna idag, nått som inte vart de finaste! blev så långt upp. men lär väl se bättre ut när man har vanliga örhängen. så fick slösa bort  170 kr för nått som jag egentigen hade haft.. och bada på 6 veckor får man ju inte heller, men det tänker jag inte bry mig om.

jaja, nu gör jag inte så mycke, ska vänta på att malin varit klart på sin bilbingo så man kan få kolla hur hennes nya lägenhet ser ut:) blir kul, skulle ochså vilja ha nått nytt och fixa i... men man ska ha pengar ochså. näe nu ska jag vara snäll och hjälpa mamma. hej

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej