Prenumerera och dela

piercad

Publicerad 2009-02-26 16:26:23 i Allmänt

nu är jag äntligen piercad i tungan, :) var där redan en halvtimma innan jag skulle ta hål , men när jag kom dit så fick jag göra det på en gång, känndes inte ett dugg, hade förväntat mig värre men det känndes som ett myggbett ! så nu är man lättad.

gick direkt på donken för att be om is, så nu har jag precis ätit upp hela koppen haha. och nu har jag laddat med min egna is, fast tungan är inte ett dugg uppsväld, trodde de skulle va mycke värre , men det är väl olika från person till person.
skolan idag var hur slapp som helst, hade inte nån lektoion, först var vi på nån föreläsning om eu, sen klockan ett gick vi på teater. imorgon är det äntligen fredag och LOV! går inte att beskriva hur skönt det ska bli med lov... lovet ska jag tillbringa med mina bästa och göra massa kul .

puss& kram emma
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej