Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2009-12-16 10:10:19 i Allmänt

sitter på skolan nu igen och väntar på att Linnea ska komma så vi kan börja jobba med vårat PA arbete. hoppas vi får sluta tidigt så jag kommer hem lite tidigare en igår. igår kväll låg jag och kollade på magen när bebisen sparkade, nu ser man rätt tydligt hur det rör sig där inne, så hade tänk att filma för det ser rätt coolt ut;) men kan vänta tills det syns lite tydligare så ska ni få se. hihi

full fart i magen har det varit i två dagar nu. ibland får den in såna full träffar så den träffar revbenen och de är inte så skönt hehe. sitter och kollar på olika namn nu, har ni några fina namn till förslag?: )

igår kväll när jag låg och funderade så kom jag på en sak, att jag ska sluta med alla onyttigheter. så ska sluta med chips, godis, dricka på vardagar. men på helger får jag äta hur mycke jag vill! och att jag ska ut och gå minst en gång per dag. sen äta rätt regelbundet. känner att jag har gått upp nog mycket nu under graviditeten hehe. fast det är ju sånt som hör till,men så mindre go´saker jag äter desto lättare blir det sen när jag ska gå ner till den vikten jag vill efter graviditeten.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej