Prenumerera och dela

är less

Publicerad 2009-12-30 00:04:37 i Allmänt

less på att bli ledsen hela tiden.
less på att folk bara vräker ur sig saker när dom inte vet någonting
less på att gå runt och må dåligt hela tiden.
är faktiskt less på det mesta är trött på folk som tror sig veta precis allt. och aldrig tänker på vad dom faktiskt sårar en med saker dom bara säger rakt ut.
idag går jag in i vecka 29, 11 veckor kvar av min graviditet, gått så otroligt fort. tyckte inte alls det var länge sedan jag fick svart på vitt att jag faktiskt var gravid. man blev, rädd glad och ledsen, man visste inte ritkigt hur man skulle reagera. skulle man behålla eller ta bort? men jag valde att behålla och det är någonting jag absolut inte ångrar en sekund. jag har haft både vänner som har stöttat och inte stöttat i visa situatioer men det har bara bevisat vilka som är ens riktiga vänner. finns faktiskt dom som inte ens har frågat en idag hur allt är, som inte ens har "låtsats veta " om att jag är gravid. inte sagt grattis eller någonting efter 29 veckor. men sen så har jag ju faktiskt haft familj och pojkvän som har stöttat en och det räcker :)

färgade ju håret förut ikväll och vart inte precis någon skillnad, så måste fäga om så det blir jämt i hela håret. tycker inte om när det börja synas ljusa fläckar lite här och var hehe. ne nu blir det dax för sängen. godnatt.
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2009-12-30 15:24:05

jag kommer alltid stötta dig och den lille, det vet du :) <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej