Prenumerera och dela

åh klantigt

Publicerad 2009-04-05 20:33:30 i Allmänt

av mig... har redan lyckas svalt två av mina tungstavar! idag när jag låg i sängen och pratade i telefonen med carro så känner jag nått vast i halsen, ja då har man lyckas svalt den första! fick panik och hittade sedan min läkar kula, ja men självklart så sväljer jag den ochså, satt och åt ett päron sen så slank den kulan ochså så nu har jag ingen, inte bra eftersom hålet växer igen på nästan en natt, så nu har jag nästan ringt runt till dom jag vet har percing i tungan, som tur är så hade sanna så får låna av henne tills imorgon, får gå och köpa en ny då!

helgen har varit väldigt lugn, skönt! igår var vi på hotellet och kollade på film, 3 timmars jobb med projektor och en timmes film haha, lite onödigt. men mysigt. snart lov ochså skönt, blir nog utgång på onsdag, sen lär det blir rätt mycke supande i påsk. blir nog skoj! nej nu måste jag skynda mig ska gå och skölja ur hårtet med inpackning och sedan åka ner till sanna.

puss
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-04-05 21:42:37

Hahaha, jadu emma. vad ska jag säga =p hahaha

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej