Prenumerera och dela

Tredje Advent

Publicerad 2012-12-16 23:26:52 i Allmänt

 
 
hejhopp. Jag och Ante har slagit in lite Julklappar nu på kvällskvisten, Sofie och Elin var hit förut och fikade lite, och gjorde lite lockar imitt hår, så nu vill jag åka in till stan och köpa en locktång, om inte annat så ska jag ju in på Torsdag.
 
Idag kom Pelle hit och lagade middag, Kokkött, potatis och dillsås. hur gott som helst, jag lagar aldrig sånt själv och då blir det extra gott när man inte äter det så ofta.
 
Idag har Jag och Ante varit med Julia och åkt kälke bakom skolan, sen har vi inte gjort så mycket. Igår kväll kom Sandra och Mattias och hälsade på. Ifredags var vi och handla klart lite julklappar, men känns endå som nått fattas? , aja, nu ska jag gå och slå in Julias pippiperuk och pippi kläder som vi köpt, känns som hon kommer att älska det:)
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej