Prenumerera och dela

-19

Publicerad 2012-12-03 09:12:00 i Allmänt

Min gos och jag :)
 
Burr, minus 19 är våran termometer på just nu! man är inte van denna kyla så man tycker det är jätte kallt så fort man går utanför dörren.
 
Imorse när jag klev upp första gången var det bara 16 grader inne, usch jag hatar att ha så kallt inne, men nu är det iaf 20, jag sov till och med tjocksockar på mig inatt hihi .
 
Ihelgen har väl inte hänt något speciellt, var på julskyltningen igår så vi fikade med Malin och Melissa och gick ett varv runt byn, jag tyckte det var så kallt, så det varade inte så länge så åkte vi hem, Julia fick köpa sig ett paket, denna gång fick hon ingen bullens pilsner korv hon fick ett par grytlappar, Tycker det är skit dåligt faktiskt. Hörde att några hade fått massa paket med näsdukar, jag minns när man själv var liten och köpte paket då fick man små barbiedockor, lite roligare iaf.
 
Men vi träffade en annan tomte också, och så fick hon godis och det var ju självklart bättre:)
 
föresten, vart kan man kolla på gammla avsnitt av julkalendern, jag har missat alla avsnitt hittills:( :p 
 
Kommentarer
Postat av: Josefine

Kommentar publicerad 2012-12-03 10:10:34

svtplay.se kanske :)

Svar: haha, ja vad dum jag är, jag har ju inte kollar heller så:P
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej