Prenumerera och dela

Tjejsnack vecka 34

Publicerad 2012-08-20 11:55:33 i Tjejsnack

Kärlek
 
Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
haha ja, när jag gick i 8an, andreas hette han! 
 
Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
vet inte om man ska kalla det sin "kille", sen minns man förstårs andra "pojvänner" mest tyckte man det var spännande.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
Ja det gör jag, sen är det en annan sak hur länge det håller ..
 
Vad är kärlek för dej?
kärlek betyder ju så mycket,det beror ju på vilken kärlek det är, man känner ju en viss kärlek till sin sambo, en annan kärlek till sina barn, och en annan för sina djur tex. men kärlekt är ju oftast något underbart.
 
Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
 
Ja jag har en sambo som jag bor tillsammans med, som jag har varit tillsammans i 3år, 4 år i april, och vi har två barn tillsammans.
Kommentarer
Postat av: pontus

Kommentar publicerad 2012-08-20 21:16:15

skulle inte neka dig precis;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej