Prenumerera och dela

Solig Lördag

Publicerad 2013-02-02 13:45:23 i Allmänt

Hej på er.
Super fin dag idag, önskat jag kunnde gå ut, men just nu väntar jag på att bilen ska komma hem så jag kan snabba mig ner på affären och handla sedan är det jobb ikväll som gäller. Ante ska bjuda nå grabbar på middag ikväll och planera inför Torsdagen då dom ska åka bort på svenska rallyt, rätt häftigt, Pelle fick det i 30 års present så tror dom blir borta 4-5dagar.
 
Maria har varit hit idag en liten sväng, men båda ska jobba ikväll så vart bara en snabbis, men bättre en att träffas en sväng en inget alls.  så det var kul:)
 
Nu ska jag ta med mig Julia bort och hämta bilen för det verkar gå trögt ...
 
 
Kommentarer
Postat av: mia

Kommentar publicerad 2013-02-02 14:51:43

slit å släp!:(

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej