Prenumerera och dela

Zzz

Publicerad 2012-09-30 23:06:06 i Allmänt

Tjenna,Helgen är över och jag är hur trött som helst. (fortfarande ) he he
 
Ja vad har vi gjort i helgen då?
ILördags vart vi bjuden på middag hos Dalle och Malin, kom hem rätt sent så jag la mig nästan på en gång när vi kom hem, somnade på en gång och vaknade när Julia väckte mig 08:55 imorse.
 
Gjorde oss i ordning och for ner till Nettan och åt lunch och sedan vidare till nya badhuset i Sollefteå, Julia tyckte verkligen det var super kul,dit måste vi åka snart igen.
 
Var väl hemma runt 18:30 så jag skjutsade hem Michaela och Isak och sedan hem. Hann bara ner i tvättstugan där det såg ut som en bomb hade släppt, så jag tog fram dammsugaren och skurade golven där, så nu är jag precis klar där så ska alldeles strax gå och krypa i säng, puuh säger jag bara, känner på mig att jag kommer somna på en sek ikväll.
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej