Prenumerera och dela

Vinterjacka på!

Publicerad 2012-09-22 10:44:43 i Allmänt

Jajamen, igår försökte jag leta mig en ny jacka inför vintern, jag har min WE jacka, men den är mer som en skoter/ skidjacka, men den duger så länge, igår bytte jag om till den, tycker det börjar bli lite kallt ute hehe, jag är väl överdrivet frysen av mig också, men men, slipper gå runt och frysa!
 
hittade några fina jackor igår, men lite väl dyra kanske.. finns mycket snygga kläder nu också när hösten / vinter börja komma tycker jag. när vi kom hem från östersund så for vi hem till oss och började bära fyra pallar pellets, 40 min tog det, väldigt bra tycker jag, inte det lättaste heller! men vi var också 4 pers.
 
blev bjuden på mat hos mamma och pappa, efter en stund for vi hem och sov.. idag for vi se vad som händer, ska fara ner på apoteket iaf:)
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej