Prenumerera och dela

Stora Tjejen

Publicerad 2012-09-06 12:10:00 i Allmänt

 


Första bilden är på Julia som jag fick smyg ta imorse innan det var dax för dagis, numera vägrar hon vara med på kort, frågar man henne om man får knäppa ett kort borrar hon ner huvudet i soffan eller i något annat:P  och andra bilden är på mig sen igår innan vi åkte till Östersund. Som sagt igår åkte vi in till Östersund igår när Ante kom hem från jobbet, var tvungen att fixa lite varmare kläderna till barna nu när hösten kommit, billigt är det inte, men det är ju sånt dom måste ha! köpte mig även ett par jeans, också väldigt välbehövligt då jag bara använder ett par.
 
Gjorde inte så mycket annat igår, hade tänkt gått ut en sväng, men jag vart lat och stannade inne för det blåste så mycket hehe. Provade göra en muggmuffins igår, det var faktiskt gott och snabbt och super enkelt är det, dock så hade jag den lite väl länge inne i micron, men annars var den ätbar.
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej